tiistai 28. helmikuuta 2017

Ehdokashakemus jätetty

Oh-hoh ja hupsista. 
Niinhän siinä sitten kävi, että 29-vuotiaana asetuin ehdolle kuntavaaleissa. 

Enpä uskonut itsepäisenä yläkoululaisena vuosituhannen alussa tämän päivän koittavan, vaikka jo silloin jossakin määrin suorasanaiselle minulle kovasti povattiin tulevaisuutta politiikan parissa. Tuhahtelin ajatukselle myös läpi lukion, sekä myöhemmin yliopistossa, kun ystävät ja sukulaiset ihmettelivät, miksen siellä lähtenyt mukaan järjestötoimintaan. Minulle 'politiikka' oli kuitenkin pitkään lähes kirosana, ja puolueiden joukosta oman löytäminen täysin mahdoton tehtävä!

Nyt minä kuitenkin olen mukana, Keskustan listalla, ja vieläpä Raahessa. Nuoruuden haaveet rannikon tuulen taaksejättämisestä ovat erinäisistä syistä karisseet matkasta, ja olen pysynyt katkeamattomasti raahelaisena - tai pattijokisena - Oulussa asumisesta huolimatta.


Tässä blogissa tarkoitukseni on kertoa vaalien etenemisestä minun kohdallani, päästää Teidät, mahdolliset lukijani, kurkistamaan ajatuksiini, sekä kertoa hieman itsestäni ja elämästäni. Kysymyksiä saa esittää kommenteissa tai sähköpostilla, ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman nopeasti. Jos hyvin käy ja Luoja suo, niin ehkä tämä blogi joskus kertoo myös ensikertalaisen kokemuksia kaupunginvaltuustossa toimimisesta :)

1 kommentti: