keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Minua kuvataan - apua!

Vaalityöni alkoi tänään vaalikuvan ottamisella.
Muiden jännittäessä suomalaisten pärjäämistä Lahden MM-kisojen 15 kilometrin maastohiihdossa, minä yritin kesyttää luonnonkiharat hiukseni edustuskuntoon. Räntäsade ja puuskittainen tuuli matkalla kuvauspaikalle eivät varsinaisesti parantaneet tilannetta, mutta onneksi itse kuvauksesta vastasi sentään ammattilainen. Iso kiitos Jäljen Jättiläisen Jaakko Myllylle, jonka kanssa kuvaus sujui pienestä jännityksestä huolimatta rennosti, ja oli nopeasti ohi. Ehdin sopivasti kotiin näkemään Iivo Niskasen maaliintulon ja keittämään mitalikahvit :)

Saapa nähdä miten sitä kestää nähdä omaa pärstäänsä erinäisissä julkaisuissa nyt ennen vaaleja. Itsekriittisyys on toisinaan hyvin harmillista, ja toivon aina ettei se kohdallani lipsahda turhamaisuuden puolelle. Minä en vain kerta kaikkiaan tykkää olla kuvattavana, ja olen joskus tullut siihen tulokseen, että olen liian eloisa pysäytettäväksi valokuviin. Nyt se pakollinen kuva on kuitenkin otettu, ja voin keskittyä muihin asioihin, esimerkiksi vaalikoneen täyttämiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti