maanantai 6. maaliskuuta 2017

Taisteluvoitto Ylen vaalikoneesta!

Kun vaalikoneen täyttämisen aloittaa klo 19 ja vastaukset lähettää klo 23.30, niin voi mielestäni sanoa tehneensä töitä sen eteen! En minä vastauksiani sentään olisi yli neljää tuntia pohtinut, mutta kun vaalikone kaatui noin 15 sekunnin välein ja oli aina jonkin aikaa lukossa, niin siihen todellakin kului noin kauan. Mikko kysyi minulta joskus yhdeksän aikaan vettä hakiessani, että joko olen valmis, mutta minä olin silloin odottamassa kohdan 1/39 tallentamista. Ihan muutaman kerran vain meinasi epätoivo iskeä, ja mietin, että kuinkahan monella ehdokkaalla vastaaminen on jäänyt kesken tai kokonaan tekemättä..

Ei tietenkään ikinä kannattaisi jättää tällaisia hommia viimeiseen iltaan. Minä kuitenkin sain tiedon vaalikoneen sulkeutumisesta vasta keskiviikkona, torstai kului Kirkkonummelta saapuneiden sukulaisten kanssa, ja perjantaina flunssa kaatoikin minut jo sängyn pohjalle. Nyt on kuitenkin ensimmäiseen vaalikoneeseen vastattu ja todellinen voittajaolo. Huomenna ehkä lisää vaalikoneiden täyttöä jos hermot kestää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti